• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره 2
  • شماره10 و 11 دوره2
  • 10
    شماره 10 و 11   دوره 2 بهار-تابستان 1404
    داوران این شماره
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی مفهوم عاملیت کودک در بستر دو رویکرد کودک به مثابه کنشگر اجتماعی و نظریه انسان عامل و اشارات تربیتی آن برای مربیان اوان کودکی
        معصومه کیانی
        10.61882/pesi.48606.2.10.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مفهوم پردازی جدید از ماهیت تدریس و توسعه حرفه ای معلمان مبتنی بر اندیشه ژیل دلوز در باب ماهیت تجربه یادگیری
        فهیمه  گندمی حسنارودی
        10.61882/pesi.48138.2.10.31
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - وجه آینه ای روایت و بکارگیری آن در تجربه «دیگری» در رابطه تربیتی: طرحی برای تربیت همدلانه معلم
        دکتر نرگس  سجادیه
        10.61882/pesi.49057.2.10.56
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - از هنر سرگردان به سوی هنر اجتماعی و تحول‌آفرین: چشم‌انداز تربیت هنری معلمان با نظر به فلسفه تربیتی ماکسین گرینی
        صادق کشاورزیان خسرو  باقری محمود مهرمحمدی نرگس سادات سجادیه افسانه  عبدلی
        10.61882/pesi.49251.2.10.77
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - فلسفه تعلیم و تربیت تطبیقی : مفهوم،کارکرد و فرایند
        دکتر محمد حسن  میرزامحمدی
        10.61882/pesi.48611.2.10.100
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تحول در بنيا‌ن‌هاي تربيت معلم در ايران در دهه هاي 1330 و 40 13شمسي
        دکتر شهین ایروانی
        10.61882/pesi.51282.2.10.118
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - پارادایم معرفت‏ شناختی حقیقت‏‌گرا: مبنای فلسفی سیاست‏گذاری در تربیت معلم ایران (تبیین و نقد)
        دكتر سيد مهدي سجادي مریم نادری
        10.61882/pesi.51271.2.10.146
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - چالشهای مفهومی تربیت معلم در ایران
        محمود  تلخابی
        10.61882/pesi.51129.2.10.165
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - واکاوی نظریات فلسفی گابریل مارسل و چگونگی تاثیر و به کارگیری آن در ایجاد مهارت جراتمندی توسط معلم
        فهیمه اکبرزاده
        10.61882/pesi.48623.2.10.179
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - کاربرد آموزش ریاضی در شکل‌گیری منش فلسفی
        مجتبی پورکریمی هاوشکی رسول اسکندری
        10.61882/pesi.48116.2.10.200
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - رسالت فیلسوفِ تربیت و مسئله هوش مصنوعی؛ نیم‌نگاهی به ایران
        احمد بنی اسدی
        10.61882/pesi.51171.2.10.225
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - تبیین انگارۀ مدرسة والدین براساس رویکرد نوخاسته‌گرایی، و تقش آن در اعتلای تربیت دوران کودکی
        زهرا  اسدی مسعود  صفایی مقدم سید جلال هاشمی پروانه ولوی
        10.61882/pesi.50684.2.10.256
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - کتاب اخلاق هوش مصنوعی در تعلیم و تربیت : مسائل عملی، بحث و چالش ها
        رمضان برخورداری
        10.61882/pesi.51300.2.10.274
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email