سجادیه.دکتر نرگس
زیرساخت های مفهومی دوران کودکی در تطور تاریخ: بهسوی مفهوم پردازی اسلامی از کودکی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییز - زمستانسال
1395]
سجادیه.دکتر نرگس
خرد و خردورزی از منظر علوم اعصاب براساس دیدگاه آنتونیو داماسیو و بررسی دلالتهای آن برای تربیت عقلانی
[
دوره1,
شماره
6
- بهار - تابستانسال
1400]
سجادیه.دکتر نرگس
بررسی و نقد نسبت فرهنگ با تعلیموتربیت از منظر عاملیت فرد در اسنادبالادستی
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
سجادیه.نرگس
دوگانۀ خودآیینی و اصالت در تربیت، انسان خودآیین یا مسئول؟!
[
دوره1,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1401]
سجادیه.نرگس سادات
جایگاه ادبیات کودکان در جغرافیای تربیت: از چالشهای پیش پا تا افقهای پیش رو
[
دوره2,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1400]
سجادیه.نرگس سادات
تبیین و ارزیابی مبانی فلسفی نظریه تربیتی رجیو امیلیا: نگاهی از منظر رویکرد اسلامی عمل
[
دوره1,
شماره
8
- بهار - تابستانسال
1402]
سجادیه.نرگس سادات
شکلبندیهای چندگانۀ برنامهدرسی تربیت دینی در منازعه با نیروهای اجتماعی در مدارس اسلامی دورۀ پهلوی دوم
[
دوره1,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1401]
سجادیه.نرگس سادات
تبیین و نقد انگاره های کودکی در سند برنامه پیش دبستانی ایران
[
دوره1,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1399]
سجادیه.نرگس سادات
نگاهی به رویکرد تربیتی مونتهسوری از منظر عاملیت انسان
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
سجادي.دكتر سيد مهدي
مناسبت انسانشناختی نظریه بیلدونگ با ایده دانشگاه در اندیشه ویلهلم فون هومبُلت
[
دوره1,
شماره
3
- بهار - تابستانسال
1397]
سفید خوش.میثم
تأملی بر مضامین انتقادی در باب تعلیم و تربیت هگلی با نظر به پدیدارشناسی روح
[
دوره1,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1399]
سفید خوش.میثم
مناسبت انسانشناختی نظریه بیلدونگ با ایده دانشگاه در اندیشه ویلهلم فون هومبُلت
[
دوره1,
شماره
3
- بهار - تابستانسال
1397]
سلطاتی کوهانستانی.مریم
بررسی دیدگاه پل هرست در باب تربیت دینی بر مبنای تئوری تربیت فضیلتمحور افلاطون
[
دوره1,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
سیاوشی.هدایت
خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالت های آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیت
[
دوره1,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1399]