ناصر زعیم.مهدی
بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی- اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامیِ«انسان به منزله عامل
[
دوره2,
شماره
7
- پاییز - زمستانسال
1401]
نصرتی هشی. کمال
نقش تبعید خودخواسته برای غلبه بر پیشفرضهای فهم در آموزههای ویتگنشتاین متأخر و پیامدهای تربیتی آن
[
دوره1,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
نوروزی.رضا علی
الگوی تربیتاخلاقی وظیفهگرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه کانت (الگوی پیشگیرانه)
[
دوره1,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1399]
نوروزی.رضا علی
الگوی تربیت اخلاقی فایدهگرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه میل (الگوی پیشگیرانه)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییز - زمستانسال
1397]
نوروزی.رضا علی
روشهای تربیت عقلانی در رویکرد فیضمحور افلوطین
[
دوره1,
شماره
6
- بهار - تابستانسال
1400]
نوروزی.رضاعلی
اهداف تربیت عقلانی مبتنی بر مراحل تکوین آگاهی در پدیدارشناسی هگل
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
نوروزی.ناصر
واسازی نقش تربیت رسمی در نظام تربیتی ایران بعد از انقلاباسلامی
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
نیک نشان.شقایق
آسیبشناسی گفتمان تربیت دینی در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییز - زمستانسال
1395]