ن

  • نادری.مریم پارادایم معرفت‏ شناختی حقیقت‏‌گرا: مبنای فلسفی سیاست‏گذاری در تربیت معلم ایران (تبیین و نقد) [ دوره2, شماره 10 , 11 - بهار - تابستان سال 1404]
  • ناصر زعیم.مهدی بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی- اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامیِ«انسان به منزله عامل [ دوره2, شماره 7 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • نوروزی.رضا علی الگوی تربیت اخلاقی فایده‌گرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه میل (الگوی پیشگیرانه) [ دوره2, شماره 3 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • نوروزی.رضاعلی اهداف تربیت عقلانی مبتنی بر مراحل تکوین آگاهی در پدیدارشناسی هگل [ دوره2, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • نوروزی.ناصر واسازی نقش تربیت رسمی در نظام تربیتی ایران بعد از انقلاب‌اسلامی [ دوره2, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1400]