بابایی.بیژن
یادگیری بدنمند: نقد رویکرد عصبپژوهی فلسفی به شناخت و یادگیری
[
دوره2,
شماره
2
- پاییز - زمستانسال
1396]
باقری نوع پرست.خسرو
بررسی تطبیقی تفکر انتقادی در فلسفه اجتماعی هورکهایمر و «برنامه فلسفه برای کودکان»
[
دوره2,
شماره
3
- پاییز - زمستانسال
1397]
باقری نوع پرست.خسرو
نقد روششناختی رویکرد ترکیبی ناروائز در تربیت اخلاقی
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
باقری.خسرو
تبیین ماهیت عمل تربیتی از منظر الگوی هدف ـ وسیله
[
دوره2,
شماره
2
- پاییز - زمستانسال
1396]
باقری.خسرو
بررسی و نقد نسبت فرهنگ با تعلیموتربیت از منظر عاملیت فرد در اسنادبالادستی
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
باقری.خسرو
صورت بندی فلسفه تعلیم و تربیت ضمنی در فرهنگ ایران باستان
[
دوره2,
شماره
2
- بهار - تابستانسال
1396]
باقری.خسرو
بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به رسمیتشناسی چارلز تیلور و دلالتهای آن در حوزه تربیت
[
دوره2,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1400]
باقری.خسرو
بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی- اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامیِ«انسان به منزله عامل
[
دوره2,
شماره
7
- پاییز - زمستانسال
1401]
باقری.خسرو
وظایف والدین در تكوین مبانی شناختی، گرایشی و ارادی جهت مسئولیت¬پذیری كودكان در دوره تمهید (پیش از بلوغ وسن تكلیف)
[
دوره2,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1402]
برخورداری.رمضان
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
برخورداری.رمضان
پژوهش در باب تجربه زیسته: علم انسانی برای پداگوژی حساس به عمل (مکس فانمنن )
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
برخورداری.رمضان
پدیدارشناسی بیماری؛ رویکردی در تعلیم و تربیت کودکان مبتلا به بیماریهای مزمن
[
دوره2,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1400]
برخورداری.رمضان
واسازی نقش تربیت رسمی در نظام تربیتی ایران بعد از انقلاباسلامی
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
بیطرفان.فاطمه سادات
گذار از نظریه به عمل در تربیت اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]