• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره4 دوره1
  • 4
    شماره 4 دوره 1 بهار-تابستان 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - محیط یاددهی ـ یادگیری کل‌نما: گذر از عصب‌فلسفه به عصب‌پدیدارشناسی
        حسین شرفی بختيار شعباني وركي محمد سعید عبدخدایی علی مقیمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تبیین زیبایی‌شناسی از دیدگاه جان دیویی و استلزام‌های تربیتی آن
        محسن کردلو رمضان برخورداری یحیی  قائدی سعید  ضرغامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش تبعید خودخواسته برای غلبه بر پیش‌فرض‌های فهم در آموزه‌های ویتگنشتاین متأخر و پیامدهای تربیتی آن
        کمال نصرتی هشی شهلا حسینی کسنویه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تحلیل مسئله‌ی پیروی از قواعد تربیتی با تأکید بر دیدگاه ویتگنشتاین
        محسن بهلولي فسخودي
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی دیدگاه پل هرست در باب تربیت دینی بر مبنای تئوری تربیت فضیلت‌محور افلاطون
        مریم سلطاتی کوهانستانی عباس فنی اصل
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - داستان، هویت دینی و تربیت دینی: تحلیلی براساس هرمنوتیک روایی پل ریکور
        علی وحدتی دانشمند خسرو باقری نوع پرست دکتر شهین ایروانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - نقد و بررسی کتاب«نظام آموزشی و ساختن ایران مدرن» (دیوید مناشری)
        خسرو باقری نوع پرست
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email