• Home
  • About Rimag
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 2
  • Issue2 Vol.2
  • 2
    Issue 2 Vol. 2 Spring_Summer 2017

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - Formulation of Implicit Philosophy of Education inAncient Iranian Culture
        دکتر سمانه خلیلی khosrow Bagheri
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - رويكرد شناختی به تربیت دینی
         
        20.1001.1.25382802.1396.2.2.1.8
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - رویکرد شخص‌گرا به تربیت اخلاقی و اهداف آن
        nasrin chire
        20.1001.1.25382802.1396.2.2.2.9
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی تطبیقی سرشت انسان در دیدگاه روسو و آیت‌الله شاه‌آبادی
         
        20.1001.1.25382802.1396.2.2.3.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی انتقادی مدل تربیت اخلاقی تلفیقی مبتنی بر ایده «خبرگی اخلاقی»
        Fatemeh Vojdani
        20.1001.1.25382802.1396.2.2.4.1
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Regional Science and Technology Information Center
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2017-2025

Home| Login| About Rimag| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • Ricest
  • Login
  • email