ش

  • شاهی.بتول واکاوی سوبژکتیویه دیگری در اندیشه لاکان و لویناس با تمرکز بر سوژه‌اخلاقی [ دوره1, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شرفی.حسین محیط یاددهی ـ یادگیری کل‌نما: گذر از عصب‌فلسفه به عصب‌پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 4 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شریف زاده.حکیمه السادات جایگاه زیبایی‌شناسی در تعالی تربیت دینی [ دوره1, شماره 1 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • شعبانی ورکی.بختیار نقد روش‌شناختی رویکرد ترکیبی ناروائز در تربیت اخلاقی [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شعبانی ورکی.بختیار فضای عمومی ماکسین گرین فراتر از حصارهای آموزش و پرورش استاندارد [ دوره1, شماره 1 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • شعباني وركي.بختيار برنامه درسی خودآفرین در عصر شیوع جهانی کووید- 19 و کرونازیستی [ دوره2, شماره 5 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • شعباني وركي.بختيار محیط یاددهی ـ یادگیری کل‌نما: گذر از عصب‌فلسفه به عصب‌پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 4 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شعباني وركي.بختيار روایت پداگوژیکی هوشیاری بدنمند در عصر ‌‌پسافروکاست‌گرایی: گسست‌ناپذیری ذهن – بدن- جهان [ دوره1, شماره 6 - بهار - تابستان سال 1400]
  • شعباني وركي.بختيار یادگیری بدنمند: نقد رویکرد عصب‌پژوهی فلسفی به شناخت و یادگیری [ دوره2, شماره 2 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • شکری.امید بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی- اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامیِ«انسان به منزله عامل [ دوره2, شماره 7 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • شمشیری.بابک بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به ‌رسمیت‌شناسی چارلز تیلور و دلالت‌های آن در حوزه تربیت [ دوره2, شماره 5 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • شهریاری نیسیانی.شهناز الگوی تربیت اخلاقی فایده‌گرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه میل (الگوی پیشگیرانه) [ دوره2, شماره 3 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • شهریاری نیسیانی.شهناز الگوی تربیت‌اخلاقی‌ وظیفه‌گرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه کانت (الگوی پیشگیرانه) [ دوره1, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شیخه.رضا تبیین دوران کودکی در رویکرد برساخت‌گرایی اجتماعی (تحلیلی واسازانه درباره دوران کودکی) [ دوره1, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1397]