ع

  • عابدی.عین الله تبیین مبانی نظریۀ متامدرن و دلالت‌های آن در تعریف عناصر برنامه‌درسی [ دوره7, شماره 7 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • عالی.مرضیه خودپیروی اخلاقی از منظر اخلاق اصالت تیلور و تبیین ملاحظات آن در تربیت [ دوره3, شماره 3 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • عالی.مرضیه واکاوی گفتمان تاریخی تولد مدرسه مدرن از منظر مناسبات قدرت پیرامون زندگی کودکان [ دوره3, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1397]
  • عالی.مرضیه بازخوانی انضباط در مدرسه، مبتنی بر تحلیل تناقض آزادی و اقتدار [ دوره5, شماره 5 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • عالی.مرضیه تحلیل انتقادی کتاب: "Wellbeing, Equity and Education :A Critical Analysis of Policy Discourses of Wellbeing in Schools" (نوشته جنیفر اسپرات) [ دوره6, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • عبدخدایی.محمد سعید محیط یاددهی ـ یادگیری کل‌نما: گذر از عصب‌فلسفه به عصب‌پدیدارشناسی [ دوره4, شماره 4 - بهار - تابستان سال 1398]
  • عبدلی.افسانه فضای عمومی ماکسین گرین فراتر از حصارهای آموزش و پرورش استاندارد [ دوره1, شماره 1 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • عسگری.زهرا پدیدارشناسی بیماری؛ رویکردی در تعلیم و تربیت کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن [ دوره5, شماره 5 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • عظمت مدار.فاطمه پژوهشی در داستان‌های طنز ادب فارسی با نظر به مؤلفه‌های تفکر فلسفی [ دوره2, شماره 2 - پاییز - زمستان سال 1396]