حسینی کسنویه.شهلا
نقش تبعید خودخواسته برای غلبه بر پیشفرضهای فهم در آموزههای ویتگنشتاین متأخر و پیامدهای تربیتی آن
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
حق ویردی.رضا
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
حیدری.سمیرا
تبیین دیدگاه معرفتشناختی آدلر در برنامه درسی پایدیا
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
س
سجادیه.نرگس سادات
نگاهی به رویکرد تربیتی مونتهسوری از منظر عاملیت انسان
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
سلطاتی کوهانستانی.مریم
بررسی دیدگاه پل هرست در باب تربیت دینی بر مبنای تئوری تربیت فضیلتمحور افلاطون
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
ش
شرفی.حسین
محیط یاددهی ـ یادگیری کلنما: گذر از عصبفلسفه به عصبپدیدارشناسی
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
فنی اصل.عباس
بررسی دیدگاه پل هرست در باب تربیت دینی بر مبنای تئوری تربیت فضیلتمحور افلاطون
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
ق
قائدی.یحیی
تبیین زیباییشناسی از دیدگاه جان دیویی و استلزامهای تربیتی آن
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
قائدی.یحیی
تبیین مؤلفههای عدالت آموزشی و تحلیل انتقادی جایگاه آن در گفتمان های ایدئولوژیک سازی و سازندگی
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
ک
کردلو.محسن
تبیین زیباییشناسی از دیدگاه جان دیویی و استلزامهای تربیتی آن
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
کشاورز.سوسن
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
م
محمدی چابکی.رضا
گذار از نظریه به عمل در تربیت اسلامی
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمودنیا.علیرضا
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
مقیمی.علی
محیط یاددهی ـ یادگیری کلنما: گذر از عصبفلسفه به عصبپدیدارشناسی
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]
ن
نصرتی هشی. کمال
نقش تبعید خودخواسته برای غلبه بر پیشفرضهای فهم در آموزههای ویتگنشتاین متأخر و پیامدهای تربیتی آن
[
دوره4,
شماره
4
- بهار - تابستانسال
1398]