محمدی چابکی.رضا
گذار از نظریه به عمل در تربیت اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمدی چابکی.رضا
بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی- اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامیِ«انسان به منزله عامل
[
دوره2,
شماره
7
- پاییز - زمستانسال
1401]
محمودنیا.علیرضا
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمودنیا.علیرضا
واسازی نقش تربیت رسمی در نظام تربیتی ایران بعد از انقلاباسلامی
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
مدنی فر.محمد رضا
تبیین ماهیت عمل تربیتی از منظر الگوی هدف ـ وسیله
[
دوره2,
شماره
2
- پاییز - زمستانسال
1396]
مرادی.امیر
جایگاه آموزشهای آنلاین در پرورش مسئولیتپذیری اخلاقی با تأکید بر نظریه فلسفی کنشگر-شبکه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییز - زمستانسال
1397]
مرادی.مصطفی
بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به رسمیتشناسی چارلز تیلور و دلالتهای آن در حوزه تربیت
[
دوره2,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1400]
مشکات.محمد
الگوی تربیت اخلاقی فایدهگرا با تأکید بر رفتارهای نامطلوب در دیدگاه میل (الگوی پیشگیرانه)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییز - زمستانسال
1397]
مظفری پور.روح الله
تربیت معلم در فضای «پساانتقادی»؛ بررسی دیدگاه پساانتقادی فیلیپ وکسلر بهعنوان فلسفه زیربنایی تربیت معلم
[
دوره2,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1402]
مقیمی.علی
یادگیری بدنمند: نقد رویکرد عصبپژوهی فلسفی به شناخت و یادگیری
[
دوره2,
شماره
2
- پاییز - زمستانسال
1396]
میرزامحمدی.محمد حسن
بررسی تطبیقی زمینههای ادبی شکلگیری پایدیا در یونان باستان و آموزههای حکمی و تربیتی در ایران باستان: با تاکید بر حماسههای ایلیاد و اودیسه و شاهنامه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییز - زمستانسال
1397]