اسامی.رضوان
تبیین و نقد انگاره های کودکی در سند برنامه پیش دبستانی ایران
[
دوره1,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1399]
اسدی. زهرا
تبیین انگارۀ مدرسة والدین براساس رویکرد نوخاستهگرایی، و تقش آن در اعتلای تربیت دوران کودکی
[
دوره2,
شماره
10
,
11
- بهار - تابستانسال
1404]
اسکندری.رسول
ایدئالیسم افلاطونی بهمثابه منطق کشف ایدهها و پیامدهای آن در تربیت
[
دوره1,
شماره
3
- بهار - تابستانسال
1397]
اسکندری.رسول
کاربرد آموزش ریاضی در شکلگیری منش فلسفی
[
دوره2,
شماره
10
,
11
- بهار - تابستانسال
1404]
اکبرزاده.فهیمه
واکاوی نظریات فلسفی گابریل مارسل و چگونگی تاثیر و به کارگیری آن در ایجاد مهارت جراتمندی توسط معلم
[
دوره2,
شماره
10
,
11
- بهار - تابستانسال
1404]
اکبرزاده.فهیمه
تبیین مؤلفههای عدالت آموزشی و تحلیل انتقادی جایگاه آن در گفتمان های ایدئولوژیک سازی و سازندگی
[
دوره2,
شماره
4
- پاییز - زمستانسال
1398]
ایرانپور.زهره
سازندهگرایی اجتماعی و دلالتهای تربیتی آن برای آموزشوپرورش فراگیر
[
دوره2,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1400]
ایروانی.دکتر شهین
تبیین مبانی فلسفی صیانت از قانون و بایستههای تربیتی آن از منظر افلاطون و کانت
[
دوره2,
شماره
2
- پاییز - زمستانسال
1396]
ایروانی.دکتر شهین
بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به رسمیتشناسی چارلز تیلور و دلالتهای آن در حوزه تربیت
[
دوره2,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1400]